6 Eylül 2013 Cuma

ÇILGIN KOMŞULARIMIZ




Merhaba ben Poyraz Ankara‘da bir hukuk fakültesinde son sınıfa gidiyorum. Atletik bir yapıya sahibim. Ben 2. Sınıfta arkadaşlarımla eve çıkmıştık.Bizim apartmanda yan komşularımızda üniversite öğrencileriydi.Bilirsiniz öğrenci evinde doğru düzgün yiyecek bulunmaz.O gün yumurtamız bitmişti.Yan komşumuza yani üniversiteli kızlara yumurta rica etmeye gitmiştim.Zillerine bastım ve ismini yeni öğrendiğim Beyza çıkmıştı. Beyza beyaz tenli
, giyimine dikkat eden, çok güzel, fiziği çok düzgün ve göğüsleri çok güzel bir kızdı. Beyza’dan yumurtaları aldım ve çok teşekkür edip evime gittim.Artık o andan sonra Beyza’yı düşlüyordum. Birkaç aya kadar iyice kaynaşmıştık. Beyzaların evlerinde tabu, 101 ve poker gibi eğlenceli oyunlar oynuyorduk. Onlarda bize geliyorlardı. Beyza ile aramız çok iyi olmuştu.Okula beraber gidip geliyorduk.Bir gece Hasan (ev arkadaşım), Beyza ve Buse (Beyza’nın ev arkadaşı) bara gitmiştik.Aslında ben alkollü mekanları pek sevmem.Ama şimdi iyiki gitmişim diyorum.Hasan’ın ve Beyza’nın zoruyla gitmiştim.O gece Beyza mini etek ve tişört giymişti göğüsleri taşmak üzereydi.Buse ise esmer ve o gece dar bir gömlek ve pantolon giymişti. Hasan Beyza ve Buse alkol alıyorlardı , bense meyve suyuyla idare ediyordum. Hasan’da içki fazla kafa yapmaz.Bir süre sonra Beyza ve Buse kendilerinden geçmişlerdi.Bende Beyza’yı sikmenin tam zamanı diye düşündüm.Hasan’la konuştum oda zaten Buseyi sikmek istiyormuş.Taksi çağırdık.Merdivenleri çıkarken Beyza ve Buse kahkaha atıyor, ve saçma sapan şeyler söylüyorlardı.Ben Beyza’yı bizim eve götürdüm.Hasan buseyi ne yaptı bilmiyorum.Çok heyecanlanmıştım Beyza yüzümü okşuyordu.Poyraz seni seviyorum diyordu.Beyza’yı odama götürdüm.Artık sikmeye başlayacaktım. Beyza’yı yatağa attım.Bende üzerine atladım.Dudaklarımız birbirine yapışmışlardı ve çılgınlar gibi öpüşüyorduk.Bende o hayalini kurduğum kalçalarını artık elime almıştım.Dudaklarım önce boynuna , sonra da yavaşça göğüslerine kaymaya başlamıştı.Beyza’nın giydiği tişörtü çıkardım , südyenini çıkarıp göğüs uçarını dil darbelerimle adeta parçalıyordum.Beyza inlemeye başladı.göğüslerini ısırmaya başladım.Beyza’nın çıldırdığını hissedebiliyordum.Bu seferde göğüslerinden aşağıya doğru indim.Beyza’nın kot eteğini ve tangasını hiç beklemeden çıkardım.Tangası sırılsıklam olmuş.Amına dilimi yavaşça değdiriyordum.5 dakika sonra titreyerek orgazm oldu.Bakire değildi.Amını ısırmaya ve dilimi içine kadar sokmaya başladım.Çıldırmıştı.15 dakika kadar o kılsız ve pamuk gibi amını yaladım.Artık bana sokmam için yalvarıyordu.Bense Beyza’nın daha da yalvarmasını istiyordum.Artık 18 cm’lik koyu kahverengi  penisimi ağzına verdim.O kadar profesyonel yalıyordu ki 2 dakika içinde ağzında patladım.bütün menilerimi yutmuştu.Penisimi amının üzerinde dolandırmaya başladım.1-2 cm sokup geri çekince çıldırmıştı.”Poyraz lütfen artık!” diyrodu.Bende sokmaya karar verdim bir hamlede içine girdim.Anında nefesi kesildi.Bir süre sonra nefes alıp verişi hızlandı.Bense çok fazla terlemiştim.10 dakika sonra 2. Orgazmını yaşadı. Bende dayanamayıp boşaldım.Ben hala doymamıştım Beyza’yı.kucağıma aldım öpüşerek mutfağa götürdüm.Mutfak tezgahına oturttum ve amına girmeye başladım.Hem sikişiyor hemde deli gibi öpüşüyorduk.Beyza’yı mutfakta çok uzun bir süre siktim.Ağzına boşaldım. İkimizde doymamıştık.Bu seferde göt deliğinden sikmek istedim.Evde el kremi vardı göt deliği küçüktü.Bu iş hiçte kolay olmayacaktı.Göt deliğini parmaklamaya başladım.Göt deliği biraz olsun açılmıştı.Beyza’yı salonda domalttım.Ağzını elimle kapadım.çünkü çok bağıracaktı.İçine birden girdim.Beyza elimi çok kötü ısırıyordu.Bir süre sonra acı yerini zevke bırakmıştı.Göt deliğine boşaldım.Bunu sonra tekrar yapmak istediğini söyledi.Artık ikimizde yorgun düşmüştük.Odama gittik.Ancak ordada rahat duramadık.Kendimize hakim olamıyorduk.Sevişmeye başladık.69 pozisyonunda Beyza’yı 2 defa orgazm ettim.Sonrada birbirimize sarılıp uyuduk.Öğlen vakti uyandık.Hasan’ın odasına baktım Buse ile çırılçıplak yatıyorlardı.Buse Beyza kadar seksi bir kızdı.Buseyi görünce bende yeniden bir hareketlilik oldu.Hasan ile Buse’yi uyandırdık.Ben lavaboya gitmiştim. Geri dondüğümde Hasan Beyza’yı sikiyor Buse’de Beyza’nı göğüslerini emiyordu.Buse’yi kucağıma aldım ve sikmeye başladım.Bu şekilde 1-2 saat kadar sikiştik.Hasan odasına çekildi.Ben Beyza ve Buse duşa girdik.Galiba kızları doyuramamıştık.İkisi birden bana sakso çekmeye başladı.Hem sevişiyor ,hem de duş alıyorduk.2 tane taş gibi kızın ortasındaydım.Bir süre sonra Hasan’da uyanmıştı.ve çarşıya çıkmıştık.Eve geldiğimizde Beyza ile birlikte odama gittik.Bana hayatının en güzel gününü yaşattığımı söyledi.Kaslı göğsüme başını koydu ve bana sarılıp uyudu.Her haftada 3-4 kez deli gibi sikişiyoruz.

22 yorum:

  1. slm ben kaan ateşli bayanlar arayın mutlu olun evli bekar dul farketmez sevgiye ilgiye hasret kalmış kaçamak seven bayanlar yaş önemli değil arayın görüşelim mutlu olalım memnun kalırsınız bayanlar arayın özelede açık 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9sms watsap cari arayn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Sil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun genç bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse sevenler bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin ciddi bayanlar arasin efendi 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  3. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 05373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
  4. Doğbeyazt istanbul umranye örnek kartal evli dul dürtü gerçek seksi seven bayanlar evli çiftler arasn tansaş yaş 28 yarak bana ait 22 santim çok kalın 05388165466

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba istanbul anadolu yakasinda yaşıyorum 30 yasinda yakisikli biriyim guvene bilecegim ciftle gorusmek istiyorum karin altimda zevkten inlerken onun cigliklari arasinda bosalmak istiyosan seni mutlu edebilirim sadece anadolu yakasindaki guvenilir ciftler arasin 0549 772 26 75

    YanıtlaSil
  7. 05058483613 slm ben sivastan gokhan evli dul bekar bayanlar esinden zevk alamayanlar suna eminimki bi cok bayan esisyle iliskiye girdiginde kocasi icine giriyor ve bir iki girip ciktiktan sonra bosaliyor ve arkasini dönüp yatiyor sende yarim kalan zevkle yatmak zorunda kaliyorsun eminim bi cogu göğüslerini bile emmeyi birak dokunmuyor bile ben sexi seven biriyim değişik tadlari yasatmayi severim bir bayani titrete titrete bosaltmaya bayilirim suan yaninda olsam askim cirilciplak yataga atsam vucudunu oksayarak göğüslerini cilginca emsem uclarini hafif hafif icime cekerek somursam seni inleteriken kocanda bizi izlese onun onunde o bizi izlerken bacaklarini ayirsam ve o muhtesem aminin dudaklarini ayirsam dudaklarini her ikisinide agzima doldurarak emsem sonra bizirini dadaklarimla sundurerek icime ceke ceke emsem ve sonra en dehsetli yerine aminin deligine baslasam orada biraz fazla surer isim amini deligine yuvarlak cizerek oksasam ve kayganlsan deligine yavas yavas dilimi soksam icinden gelen zevk suyunu tadsam dudaklarimi aminin suyuyla islatsam ve o sekilde dudaklarindan opsem ve tekrar dilimi deligine soksam amini dilimle siksem amini ici balon gibi sismis hale getirsem zevkten kudurtsam ve bende üzerine ters bi sekilde gelsem yaragimi agzina versem sen yaragimi vakumlarken bende aminin deligine dudaklaimi yapistirip icime cekerem somursam suyunu tamamiyle emsem sonra askimi domaltsam arkandan aminin deligine yaragimin kafasini koysam ve omuzlarindan tutup kendime ceksem ve bu arada yaragimi icine koklesem dibine kadar soksam ve sert bi sekilde bagirta bagirta siksem bu arada sen zevkten ciglik atarken kocanda bizi izlese amini siktikten sonra yaragimi cikarsam askim genisleyen deligine bide dilimi sokum aminin ic duvarlarini yalasam sende yargimi agzina alsan ve tekrar kocana dogru domaltip kalcani tam ayirsam dilimle got deligini islatsam sonra yaragimin kafasini got deligine koysam merak etme askim acitmayacagim yaragimi hafifce soksam dibine kadar girsem yaragim icindeyken islatsam ve yaragim gotune alistiginda sert bi sekilde icine pompalasam elimlede amini oksasam vucudunu titrete titrete bosaltsam bende dolumu gotunun icine fiskirsam oooohhh oyle zevke geldimki askim hem bunlari yaziyorum hem otuzbir cekiyorum fiskiracagim askim bir postada esinle birlikte kocan yataga uzansa sende ustune otursan yaragini amina sokup uzerine yatsan bende arkadan got deligine girsem esin amindan ben gotten ayni anda siksek deliklerinin ikisinide doldursak arkadan gotune vura vura siksem zevke geldigimde yaragimi cikartsam agzina verip dudaklarina göğüslerine dolumu fiskirtsam canim yaragim kudurdu dolum geliyfiskiracagim oooohhhh ooohhhh cok zevkli ben kocan gibi sikip arkami donup yatmam ben boyle yaparim sende degisik yarak tadmayi istiyorsun suan aminin ici kipir kipir balon gibi sisti hadi askim yaragimi istiyorsan ben sikiyim evde yanizsan kulotunu indir amini ayir icine gir bosal suan amin sulandi ici yaniytahmin edebiliyorum amindan dudaklardan opuyorum askim tanismak istersen mesaj at numarama( toplar erkekler yazmasin mesaj atmasin oglanci degilim ) yasak ask yasamak isteyen evli bayanlar yaraga hasret kalmis dullar sexi merak eden bekar kizlar hamile kalmak isteyen bayanlar yazsin

    YanıtlaSil
  8. (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
    (denizliburak2020@gmail.com)
    Denizli ilinde oturan Bayan arkadaşlara kendi evlerinde masaj yaparak rahatlatma imkanı sunmaktayım. (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Kendi evlerinde masaj yaptırmaları kendilerini daha çok güvende hissetmelerinin gereği olarak bende rahat bir ortamda masaj hizmeti vererek müşterilerimin güvenini kazanmaktayım.(+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Gizlilik ve sır içerisinde Güvenle masaj yaptırmak isteyen bayan arkadaşlar bana ulaşınız.Sınırları çizmek senin elinde (Zevki doruklarda yaşamak istersen).(+90 553 875 00 10 ) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) Denizli de ikamet eden bayan arkadaşlar (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) arayınız, mesaj atınız, gün ve saati belirleyip görüşelim. Ne dersin ???

    NOT; ERKEKLER, GAY’LER LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    TELEFON SOHBETİ İSTEYEN BAYANLAR LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    GİZLİ NUMARADAN ARAMALARA KAPALIDIR. LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
    (denizliburak2020@gmail.com)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben Eskişehirden Kenan yaş 48 çılgın bayanlar ve evli çiftler arayın görüşelim 05434900991

    YanıtlaSil
  10. Tek Erkegim Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var


    YanıtlaSil
  12. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ Bİ SKS YASAMAYI ARZLYN GUVENILİR JİGOLO ARAYAN SEKSİN GUZELİKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SAATLERCE SEVİŞMEYİ ZEVKIN DORUKLARINA CIKMAYI ARZLYN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSIN GUZELIKLERİNİ BERABER YASAYALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  14. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim minyon tipli yaşımı gostermeyen insancıl vede olgun biriyimdir Uzun süreli sadık samimi bir dost bir arkadaş vede bir sırdaş iliski kurabilecegim benim gibi düşününen Kayserili bir bayanla bu adımı atmak vede başlamak istiyorum amaç her ne olursa olsun yalansız vede samimiyetin önemli bir yeri olmasını isterim arayisim daldan dala konan bir arkadadlik değildir sadece bir kişiyle konuşup ne yaşayacaksak onunla yaşamak ne paylaşacaksan onunla paylaşmak istiyorum gizlilik güven samimiyet güvenle bana ulaşabilirsiniz 05523367078

    YanıtlaSil